A blog újjászületése

Milyen összefüggés van a gyerekzsúrok csemegeuborkás-pirosaranyos szendvicsei és a tréneri szakma között? Első gondolatra talán semmilyen, de erre azonnal rácáfolok a lenti bejegyzésben. 

 

 Már általános iskolás tanulóként azzal kergettem őrületbe a szüleimet, hogy állandóan gyerekzsúrokat szerveztem. De hát melyikünk ne szerette volna annakidején a sok játékot, a lambadázást, és a csemegeuborkás-pirosaranyos szendvicseket? Aztán ahogy teltek-múltak az évek, még bátrabb lettem, leszerveztem néhány gimnáziumi évfolyam-bulit, sőt egy egyhetes tábort is.

Mindig is tudtam, hogy a szervezés lesz az utam. 18 évesen céltudatosan vetettem bele magam a szakirányú tanulmányaimba, alig vártam már, hogy a gyerekkoromban elkezdett szakmai „karrieremet” immár diplomával a kezemben, hivatalosan folytassam. 😀 

 

A konferenciatermek kulisszái mögül a pódiumra…

Nagy szakmaszeretettel dolgoztam azon, hogy olyan közeget teremtsek a képzésekkel, ahova örömmel jönnek a tudásukat megosztani az előadók, trénerek. Aztán 15 év és közel 300 konferencia, workshop, tréning megszervezése után belevágtam az intenzív önfejlesztésbe. Miután elkezdtem önismeretet tanulni, kitárult előttem a világ, és megfogalmazódott bennem, hogy legszívesebben mindenkit arra biztatnék, hogy tanuljon önismeretet, mert ettől sokkal színesebb lesz a világa. Ekkor rájöttem, hogy e segítő szakma részese szeretnék lenni, és szeretnék magam is tudást átadni, így tréner lettem. 


A szakma képviselőjeként célom és küldetésem az, hogy olyan megoldásokat adjak, amelyek segítik elindítani ügyfeleimet a fejlődés útján. Hiszek az állandó fejlődésben, és az élethosszig tartó tanulásban – ezt tekintem legfőbb hitvallásomnak.

A szakmai életutam legmeghatározóbb döntésének azt tekintem, hogy vállalkozó lettem, a második legjobb döntésének pedig hogy tréner lettem. Hogy miért? Mert fantasztikus dolog embereket fejleszteni, és öröm látni, amikor a segítségemmel ügyfeleimben megszületik a felismerés és átélik az „AHA-élményt”. Emellett a szakma új lehetőséget is tartogatott számomra: egy régóta a partneri körömhöz tartozó nemzetközi céghez, az Al&E Consulting csapatához csatlakozva újabb kihívások várnak rám a jövőben.

 

A világot immár tréneri szemmel vizsgálva is átadom a megszerzett tudást, tapasztalataimat a blogon. Sőt, mostantól ismét olvashatók lesznek beszámolók a Menedzserképző Központ eseményeiről.
 
A vonat száguld tovább, az aktuális képzéseinkért látogass el a Menedzserképző Központ honlapjára, a www.menedzserkepzokozpont.hu oldalra, és iratkozz fel hírlevelünkre is az ajánlókért! 
 
 

 
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések